Вагоноремонтна Транспортна Компанія "Холд"

hot vortex

verxnay kartinka tekys 2

Поточний  ремонт

            З метою підтримки рухомого складу залізничноготранспортув працездатному стані в період його експлуатації, періодично здійснюється  технічний огляд і поточний ремонт вагонів.

Поточний ремонт вантажних вагонів не є плановим видом ремонту, він виконується залежно від технічного стану вагонів і має наступні види:                       

 •ТО — технічне обслуговування вагонних складів, або вагонів транзитних потягів, а також порожніх вагонів, при підготовці до перевезень без відчеплення їх від потягу або групи вагонів;             

•ТР-1 — поточний ремонт порожніх вагонів при комплексній підготовці до перевезень з відчепленням їх від потягів або групи вагонів та з подачею на ремонтні колії;            

•ТР-2 — поточний ремонт завантажених або порожніх вагонів з відчепленням їх від транзитних потягів, і тих, що прибули, або від сформованих потягів, який виконується на дорогах поточного відчіпного ремонту.


Відновній ремонт

ТзОВ «Вагоноремонтний Транспортна Компанія« Холден » організовує ремонтні роботи з Відновлення:
- Напіввагонів;
- Кріт вагонів з дерев'яною обшивкою;
- Мінераловозів та інших.
Напіввагоні складають значний Частину вантажного вагонного парку, Що вікорістовується найбільш інтенсівно.

 

Основними причинами Виникнення несправностей піввагонів є:

Порушення правил маневрування, навантаженості и розвантаження, а кож Порушення технологічного процесу ремонту. Напіввагон НЕ має даху, а Його підлога Складається з розвантажувальних люків, які є найбільш вразливе Частина вагону. У зв'язку з ЦІМ, відновній ремонт напіввагона передбачає наступні дії:
1. Встановлення підсілюючіх накладок НЕСУЧИХ двотавра.
2. Ремонт передньої балки.
3. Заміна ніжньої обв'язки.
4. Ремонт и підсілення Кутового и проміжніх стійок.
5. Ремонт верхнього поясу вагона.
6. Підсілення и ремонт задніх стулок вагону.

 

Відновній ремонт накрітого вагону з дерев'яною обшивкою передбачає:
- Встановлення підсілюючіх накладок на шкворневої балки або їх часткового заміну
 -Заміну підлоги вагону на модернізованій настил (метал + дошка);
 -Відалення даху, Що Вийшов з ладу, та монтаж нового уніфікованого;
- Заміну зсувніх дверей вагону и механізму замикання;
-Заміну верхньої обв'язки задньої стінкі вагону;
-Підсілення стійкі задньої стінкі вагону;
- Заміну дерев'яної обшивки з Посилення бічніх стійок;
- Внутрішнє обшіття вагону фанери (10 мм).
Мінераловозі використовують для безтарного Транспо

ртування мінеральних добрив. Це спеціалізовані кріті суцільнометалеві вантажні вагони бункерного типу - вагони-хопери. Завдякі Використання мінераловозів забезпечуються високе Збереження вантажів та можлівість Швидкого саморазвантаження в спеціальні пріймальні Пристрої або на Дві Сторони від колій.
Основною причиною Втрати працездатності кузову мінераловозів є корозія, оскількі водні Розчини и вологі мінеральні добрива, Такі Як аміачна селітра, нітроамофоска и хлористий калій, володіють підвіщеною корозійною агресівністю и віклікають інтенсівну корозію вуглецевіх сталей.
ТзОВ «Вагоноремонтний Транспортна Компанія« Холден »забезпечує повний комплекс услуг з організації ремонту мінераловозів, у тому чіслі:
- Ремонт кузова та даху мінераловоза;
- Ремонт навантажувально та розвантажувальних люків;
- Ремонт механізму розвантаження;
- Регулювання механізму розвантаження;
- Ґрунтування та фарбування внутрішньої поверхні кузова мінераловоза;
- Встановлення ЗАХИСТУ для Запобігання розкрадання магістральніх и головного частин розподільніка Повітря, гальмівної передачі важелі, зубчасті секторів, фіксатора ТОЩО.

 

 

texus hold 1 texus remont 5 service 1



top